می نویسم


دل نوشته های زیبا

 می‌نویسم، چون می‌دانم هیچ گاه نوشته‌هایم را نمی‌خوانی، حرف نمی‌زنم، چون می‌دانم هیچ گاه حرف‌هایم را نمی‌فهمی، نگاهت نمی‌کنم، چون تو اصلا نگاهم را نمی‌بینی، صدایت نمی‌زنم، زیرا اشک‌های من برای تو بی‌فایده است، فقط می‌خندم، چون تو در هر صورت می‌گویی من دیوانه‌ام

 



نظرات شما عزیزان:

يه دخمل خوب
ساعت18:14---17 ارديبهشت 1392
سلام

وبت جالبه

من كه خوشم اومد ولي امين و اديب خوششون نمياد!!!

پاسخ:سلام دوخمل خوب ممنون بابت نظرت بازم بهم سر بزن و نظر بده ممنون میشم من که هر روز به تو سر میزنم تو هم به من سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 20:19 توسط مرتضی| |


Power By: LoxBlog.Com